צור קשר והזמנה
שם מלא*
מייל*
טלפון*

הזמינו הופעה

שם הארגון
עיר
קהל היעד למופע
נושא המופע
תאריכים לבחירה - אופציות: תאריך            שעה


פרטים
סגור טופס

מופע ללא מילים
                                                                           הצטרף

עופר גורן החל את דרכו האמנותית כשחקן פנטומימה לפני כ-25 שנה. כבר בילדותו התגלה כישרונו המופלא למשחק. פיתח יכולת יוצאת דופן לבטא את עצמו באמצעות מופע ללא מילים. בעזרת הפנטומימה התגבר על בעיית ההיגוי והדיבור.
התפנית מתחביב למקצוע באה בעקבות המופע הראשון בתנועת הנוער ששימש כמדריך, זה היה מפתיע ברעננות והומור. זכה להצלחה מרובה ובעקבותיו הגיעו הופעות נוספות בכל רחבי הארץ.

לאחר השירות למד תנועה, והחל ללמוד פנטומימה אצל טובי המורים בעולם. עופר יצר מופעים מרגשין ושמחים עם הומור שנון. סגנונו בפנטומימה יש בו שילוב של הומור ועצב, רצינות וקלילות. בידור לכל המשפחה.

יחודו בהופעותיו היא היכולת לרתק ולהקסים את הקהל ולהעביר בו זמנית בידור וגם ערך מוסף לימודי. בעזרת השליטה בגופו ונוכחותו על הבמה מוסיף חן ועומק לאמירה שבשתיקה. מצליח לשחק בדמיון של הצופה.
בעקבות הצלחתו בארץ וברחבי העולם. קרואטיה, איטליה, בלגיה, ספרד, אוסטריה, ארה"ב, קנדה, נמיביה ודרום-אפריקה, הודו ועוד, בשנת 2006 יצא כשגריר של סין מטעם השגרירות הישראלית בביג'ין

מלמד בארץ ויועץ לאומנים צעירים, פתח בית לאומנות הפנטומימה בארץ.
לפניכם  - מופע ללא מילים:
 


משחק אילם | עופר גורן | מופע ללא מילים | הצגה ללא מילים | הופעות ללא מילים | מופע אילם | הצגה אילמת
עופר גורן - פנטומימאי ושחקן מקצועי כבר עשרים שנה. הופעות ללא מילים מקוריות לכל הגילאים

ב 1983, בעקבות פנייה של חבר להופיע ב מופע ללא מילים אילמת בסניף אשדוד, בנה עופר גורן, את המופע הראשון שלו "נשחק בכאילו" מתוך הקטעים הרבים שהיו לו, המופע ה אילם זכה להצלחה רבה בהומור שלו וברעננות, והחל להופיע בכל סניפי התנועה ברחבי הארץ.
כל מחנה קיץ ואירוע בבנ"ע - עופר גורן היה בתוכנית האומנותית, למעשה, היה חלוץ האומנות התיאטרלית הדתית בארץ. בגלל בעיות בהיגוי, העדיף להופיע על הבמה באמצעות פנטומימה, למרות הגמגום שנעלם בעיקבות הבטחון העצמי שנבנה מה הופעות הרבות