צור קשר והזמנה
שם מלא*
מייל*
טלפון*

הזמינו הופעה

שם הארגון
עיר
קהל היעד למופע
נושא המופע
תאריכים לבחירה - אופציות: תאריך            שעה


פרטים
סגור טופס

פנטומימה
                                                                           הצטרף

עופר גורן החל את דרכו האמנותית כאומן פנטומימה לפני כ-25 שנה. כבר בילדותו התגלה כישרונו היוצא דופן למשחק. פיתח יכולת יוצאת דופן לבטא את עצמו ללא מילים. בעזרת הפנטומימה התגבר על בעיית ההיגוי בדיבור.
התפנית מתחביב הפנטומימה למקצוע באה בעקבות המופע הראשון בתנועת הנוער ששימש כמדריך, זה היה מפתיע בהומור וברעננות. זכה להצלחה רבה ובעקבותיו הגיעו הופעות נוספות בכל רחבי הארץ.

לאחר השירות למד את מקצוע הריקוד והחל ללמוד פנטומימה אצל טובי המורים בעולם. עופר יצר מופעים מרעננים ומלאי חן עם הומור שנון וחכם. סגנונו בפנטומימה יש בו שילוב של הומור ועצב, רצינות ופשטות. בידור לכל המשפחה.

ייחודו בהופעותיו היא היכולת להחזיק את הקהל מרותק ולהעביר בו זמנית חוויה מבדרת וגם ערך מוסף חינוכי. בעזרת השליטה בגופו ונוכחותו על הבמה מוסיף חן ועומק לאמירה שבשתיקה. מצליח לשחק בדמיון של הצופה.
בעקבות הצלחתו בארץ וברחבי העולם (קרואטיה, איטליה, בלגיה, ספרד, אוסטריה, ארה"ב, קנדה, נמיביה ודרום-אפריקה, הודו ועוד) במאי 2006 יצא כשגריר של תרבות לסין מטעם השגרירות הישראלית בביג'ין.

עופר גורן מלמד בארץ ויועץ לאומנים מתחילים, פתח בית לאומנות לפנטומימה בארץ.

 


פנטומימה | פנטומימאי | הופעות פנטומימה | משחק פנטומימה
עופר גורן - פנטומימאי ושחקן מקצועי כבר עשרים שנה. הופעות פנטומימה מקוריות לכל אירוע.

ב 1990, עופר גורן למד ריקוד ותנועה בבית ספר "מחולה" בירושלים והחל ללמוד פנטומימה אצל שמעון אפלטוני בשנת 1992 למד משחק בסדנה בבית ספר "ניסן נתיב" בירושלים ובסדנה של צביקה פישזון.
תוך כדי לימודים אלו, עופר גורן למד בימוי והפקת סרטים בבית ספר לטלויזיה וקולנוע "מעלה" בירושלים. במקביל למד איפור מקצועי לטלוויזיה ותיאטרון. בשנת 1993 היה בסדנת קיץ בבית ספר של מרסל מרסו בפריז צרפת והופיע ב הופעות פנטומימה לקהילות יהודיות בחו"ל (צרפת, בלגיה, שוויץ, איטליה), בנושאים יהודיים